דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עקרונות השיווק במשלוחים למסעדות 

מאת    [ 27/02/2007 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 2888 פעמים ]

לפנייך 3 עקרונות המהוות בסיס להמלצות שלאחריהן : 1. הבסיס לרוב ההזמנות תלוי בזמינות המידע, כלומר, זמינות תפריט המשלוחים שלך ,או זמינות מס' הטלפון להזמנות במסעדה שלך, (דוגמה מצוינת לשירות המבוסס על זמינות ניתן לראות בקרב חברות הביטוח אשר מרכזות את רוב משאביהן על מנת שנזכור את מס' הטלפון שלהן).2. הלקוחות המזמינים ולקוחות המסעדה ברבות מהפעמים לא נמנים על אותו קהל ולכן הם דורשים התנהלות שונה. 3. מערך המשלוחים אינו בא על חשבון הלקוחות המתארחים במסעדה (אלה להפך חושף אותך לקהלים חדשים) - לקוח המחפש להזמין יזמין מהמסעדות שיתנו לו את האפשרות , ולרוב לא ימיר את הזמנתו בהתארחות אצלך במסעדה. א. מנף את תנועת הלקוחות שלך במסעדה: - זכור !!! הזמנת משלוח לא תבוא על חשבון לקוח המגיע למסעדה, אם לקוחותייך מרוצים ממך דאג שהם גם יהיו לקוחות המשלוחים שלך, ולא של מסעדה אחרת. - דאג להניח תפריט משלוחים במקום בולט ללקוחות העוזבים את המסעדה. - דאג לציין על החשבונית כי יש לך מערך משלוחים, והצג את מס' הטלפון להזמנות ואת כתובת המשלוחים שלך באינטרנט. - הצג על כרטיס הביקור טלפון למשלוחים ודאג להשאיר באופן קבוע מס' כרטיסי ביקור בפולדר התשלום ב. דאג שיזכרו את מס' הטלפון שלך :- דאג שמס' הטלפון שלך במשלוחים יהיה פשוט ככל האפשר.- הזמן טלפון כוכבית בעל 4 ספרות אשר יאפשר התקשרות מכל סוגי הקווים. - השתדל להתאים את מס' הכוכבית לאותיות המופיעות על מקשי הפלאפון, ונסה ליצור הקבלה לשם המסעדה או לשם קליט אחר. - לקוח חדש שמזמין, ידע אותו כי תשלח לו הודעת sms עם מספר הטלפון למשלוחים, והמלץ לו לשמור את ההודעה למקרה שירצה להזמין שוב. ג. מינוף הפרסום בדיוור ישיר : - אתה לבטח מכיר את התופעה של עליה משמעותית של הזמנות בדיוק מהאזורים בהם התבצע פיזור של תפריטי משלוחים ,על מנת לנסות ולהאריך את יעילותו של הדיוור הישיר מומלץ : - בין הפצה אחת לשניה השתדל לחדש, אם ברמת הדילים אם ברמת המנות ואם ברמת העיצוב- עקרון זה ברוב המקרים ימנע מהלקוח את התחושה כי יש לו כבר את אותו התפריט בביתו, או לחלופין, כי אין לך מה לחדש לו מבחינת המגוון בתפריט. - תן לתפריט ערך - דאג להציג הטבה/קופון כבר על הכריכה ולא בתוך התפריט - מחקרים מוכיחים כי הלקוח ישמור את התפריט רק על מנת שלא ירגיש שפספס הטבה למקרה שירצה להזמין. - פרסם את כתובת אתר המשלוחים שלך על פלייר המשלוחים, על מנת שתפריט מעודכן תמיד יהיה בהישג יד עבור לקוחותייך. - זכור להוסיף תמיד תפריט משלוחים חדש ומעודכן להזמנתו של הלקוח. ד. האריזה לא פחות חשובה : זכור !! הלקוחות המשקיעים כסף רב בהזמנה מהמסעדה שלך מחשיבים את האירוע בתור בילוי ביתי, בדיוק כמו לקוח היושב במסעדה ומחפש חווית בילוי מחוץ לבית, דאג שהשליחים שלך יהיו אסתטיים ועם חולצות מתאימות ולא יראו כמו עובדים זמניים,דאג לאריזה יפה מקצועית ומגרה ככל האפשר - דמה זאת לצלחות המושקעות שאתה מגיש במסעדה -דע כי לקוחות רבים מעדיפים להזמין ממסעדות מסוימות רק בזכות אופן האריזה ה. מקסימום יעילות :- מומלץ לרכוש מכשיר שיחה מזוהה לעמדת הטלפנים שלך - זיהוי מהיר של של מס' הטלפון של הלקוח יאפשר להעלות במהירות את פרטיו ברוב המערכות הממוחשבות.-יש ברשותך מתקן גלויות במסעדה - דאג להניח גלויה של משלוחים משלך במתקן ולא רק לפרסם אחרים.
דניאל רחמים ניהל בעבר מס' מסעדות מובילות בתל אביב כיום יועץ בתחום המסעדות ומבעלי האתר משלוחה - האתר המוביל בתחום משלוחים , משלוחי אוכל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב